Klantenservice

Hier vindt u de details over betaling, bezorging en retouren. Heeft u een andere vraag of zoekt u persoonlijk advies? Neem dan a.u.b. contact op.

Betaling

In de webwinkel kan worden afgerekend via iDeal, Bancontact (België), creditcard of bankoverschrijving. In het geval van bankoverschrijving wordt uw bestelling verzonden wanneer uw overboeking door ons is ontvangen. Specifieke instructies ziet u tijdens het afrekenen.


Bezorging

De standaard verzend- en verwerkingskosten bedragen €5,-, bij verzending binnen Nederland. Bij bestellingen boven de €100,00 rekenen wij geen verzendkosten. De verzending wordt afgehandeld door DHL of PostNL, naar keuze. U kunt uw bestelling laten bezorgen op een ander adres dan uw factuuradres indien gewenst. Tijdens het afrekenen heeft u de mogelijkheid om dit in te vullen.

Naast Nederland kan er standaard geleverd worden in België, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Wilt u artikelen verzenden naar een ander land? Neem dan contact op.

U kunt uw artikelen ook afhalen in de winkel in Buitenpost; in de winkelmand en tijdens het afrekenen kiest u de gewenste optie.

Verzendkosten per land

Land Tarief Gratis vanaf
Nederland €5,00 €100,00
België €9,00 €150,00
Duitsland €10,00 €150,00
Verenigd Koninkrijk (UK) €10,00 €150,00
Verenigde Staten (US) €25,00
Anders Op aanvraag

Verkeerd product ontvangen?

Het kan gebeuren dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat of kleur naar u hebben verzonden. U kunt het artikel dan het beste meteen retourneren (zie hieronder) en vervolgens in de webwinkel bekijken of het juiste artikel nog beschikbaar is. Indien beschikbaar, raden wij u aan het artikel direct (opnieuw) te bestellen. Lukt dit niet, neem dan contact op.


Retourneren

Vanaf de leverdatum heeft u 14 dagen bedenktijd. Binnen die periode kunt u zonder opgaaf van reden uw bestelling geheel of gedeeltelijk retourneren.

Besluit u te retourneren, dan dienen de artikelen in goede staat te zijn. Dit houdt in dat de artikelen niet beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd of gedragen zijn en dat alle labels of etiketten nog aan / op het artikel zitten. Tevens moet de bon aanwezig zijn – of in het geval van de webwinkel de factuur die u per e-mail heeft gekregen. Als wij retouren ontvangen zonder gegevens van u of uw bestelling, kunnen we de retour niet verwerken.

U heeft de keuze om uw pakket naar ons op te sturen met de verzenddienst van uw keuze, of uw bestelling terug te brengen naar onze winkel in Buitenpost. De kosten van de retourzending zijn voor uw rekening.

Het adres voor retourzendingen is hetzelfde als onze winkel: Voorstraat 45, 9285 NP Buitenpost (route).

Na ontvangt van uw retour controleren we de zending en als alles in orde is, storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op uw bankrekening of creditcard, afhankelijk van de betaalmethode die u koos bij uw aankoop.