Betaling & bezorging

Betaling

In de webwinkel kan worden afgerekend via iDeal, Bancontact (België), creditcard of bankoverschrijving. In het geval van bankoverschrijving wordt uw bestelling verzonden wanneer uw overboeking door ons is ontvangen. Specifieke instructies ziet u tijdens het afrekenen. U kunt ook onze cadeaubon gebruiken bij het afrekenen.


Bezorging & verzendkosten

De standaard verzendkosten binnen Nederland bedragen €6,10, via DHL. U kunt ook kiezen voor verzending via PostNL voor €7,25. Voor bestellingen vanaf €100 is de verzending gratis. Voor andere landen gelden andere tarieven en opties; zie de tabel hieronder.

U kunt uw bestelling laten bezorgen op een ander adres dan uw factuuradres, indien gewenst. Tijdens het afrekenen heeft u de mogelijkheid om dit in te vullen.

Wilt u uw pakket laten afleveren bij een afhaalpunt? Kies dan bij het afrekenen voor Afhaalpunt PostNL of Afhaalpunt DHL. Deze verzendmethoden zijn beschikbaar voor Nederland en België (voor België alleen DHL). Hiervoor gelden dezelfde tarieven als verzending naar een thuisadres.

U kunt uw artikelen ook afhalen in onze winkel in Buitenpost; in de winkelmand en tijdens het afrekenen kiest u de gewenste optie.

Speciaal voor onze cadeaubon geldt een lager tarief van €4,10. Dit tarief geldt alleen als u enkel cadeaubonnen bestelt, binnen Nederland, en verschijnt automatisch indien van toepassing.

Verzending buiten Nederland

Naast Nederland kan er standaard geleverd worden in een reeks EU-landen plus het VK, de VS en Canada. De tarieven en details voor deze landen vindt u hieronder. Wilt u artikelen verzenden naar een land dat niet is vermeld? Neem dan contact op.

LandTariefGratis vanaf
Nederland€6,10 (DHL)
€7,25 (PostNL)
€100
België€9,47 (DHL)€150
Duitsland€11,00 (PostNL)€250
EU 1*€13,00 (PostNL)€250
EU 2**€18,50 (PostNL)€250
VK, VS en Canada€29,30€500
AndersOp aanvraag

* EU 1 = Denemarken, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk
** EU 2 = Estland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Letland, Litouwen, Polen, Roemenië, Slowakije, Tsjechië

Verkeerd product ontvangen?

Het kan gebeuren dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat of kleur naar u hebben verzonden. U kunt het artikel dan het beste meteen retourneren en vervolgens in de webwinkel bekijken of het juiste artikel nog beschikbaar is. Indien beschikbaar, raden wij u aan het artikel direct (opnieuw) te bestellen. Lukt dit niet, neem dan contact op.

Meer klantenservice